Казус с върната пратка

  • 0 Отговора
  • 4488 Прегледи
*

Неактивен koceto555

  • Нов
  • *
  • 2
  • +0/-0
Казус с върната пратка
« -: септември 23, 2017, 01:01:19 pm »
Здравейте, понеже попаднах в доста неприятна ситуация искам съвет от хора имащи опит. Та казуса е слвдния. Продавам iphone 5s и се намира купувач от град Левски. Говорим по телефона и се разбираме да изпратя телефона по Еконт с преглед  и тест, дори получавам смс да не забравя преглед и тест. Телефона работи напълно нормално и няма от какво да се притеснявам.На следващия ден получавам обаждане от купувача. Цитирам - Ауа началник ти къв телефон ми прати уа? Той забива уа. Опитвам се да обясня че Айфона е ресетнат и това твърдение е абсурдно. Без ефект. Човека убедено твърди че забива. Осъзнавайки факта че комуникирам с човек с който трудно бих се разбрал решавам да прекратя и неговите и моите мъки и му казвам ок след като забива и не го искаш връщай го. Въпреки че пропуснах куп хора на които можех да го продам изпитвам облекчение че поне куриерските разходи ще са си за негова сметка. След един час получавам отново обаждане - Ауа дивак тоа телефон пълен боклук неще да работи. Отговарям му че никой не го кара да го купува и след като не е доволен да си плаща куриера и обратно. При което господина ми съобщава че той го бил платил и го взел от Еконт. Питам го след като има преглед и тест и не е доволен защо го взел и получавам отговор че нямал време и не го пробвал в Еконт. Заплаши ме с полиция че съм го измамил и иска да ми връща телефона с наложен обратно. Притеснява ме факта че телефона е бил няколко часа в него и нямам идея какво е правил с него. Незнам може ли да се жалва някъде че не искам да си взема телефона. В случая при положение че е имал преглед и тест и е взел пратката си мисля че сделката е приключена и аз нямам повече отношение към въпросния телефон. Не твърдя че той лъже. Може и при транспорта да е възникнал проблем но аз изпратих здрав телефон който след преглед и тест е получен. Как да постъпя?