Кой крив кой прав

  • 2 Отговора
  • 1857 Прегледи
*

imagination

  • Нов
  • *
  • 1
  • +0/-0
Кой крив кой прав
« -: май 16, 2018, 02:46:39 pm »
Искам да попитам за мнение.Случаят е следният.Свързва се с мен едно момиче иска да купи сандалки за детето си.Пита за номер.Казвам номер и стелка,нищо че в обявата  бяха написани.Пита за забележки казвам,че няма защото е така.Поръчва ги.Пиша и, че изпращам с преглед и тест, за да вземе детето със себе си да ги пробва.Обажда ми се тя на следващия ден и ми казва,че ги била взела били много хубави запазени без забележки,но щели да бъдат малки.Не ги пробвала защото детето било на детска градина.Твърди,че били един номер по-малки и стелката била 1 см по-малка отколкото аз съм измерила.Казвам добре когато се прибере детето мерете и ако не станат ще ги върнете.Обажда ми се тя към 20:30 ч им казва,че детето било няколко часа с тях обаче му излезли пришки и иска да ги върне.Казвам добре.Питам кой ще плати доставката обратно?Тя ми отговаря ти.Вината била моя и ми казва гориш с една доставка.При което  вече добрия тон се изгуби заедно с моето търпение.Та кажете правилно ли постъпих?

*

yordanov34

  • Нов
  • *
  • 3
  • +0/-0
Re: Кой крив кой прав
« Отговор #1 -: май 30, 2018, 09:39:30 pm »
Ако е така както го разправяш - разбира се ти си прав/а.

*

NEROMARE

  • Нов
  • *
  • 8
  • +0/-0
Re: Кой крив кой прав
« Отговор #2 -: юли 03, 2018, 10:19:17 pm »
Искам да попитам за мнение.Случаят е следният.Свързва се с мен едно момиче иска да купи сандалки за детето си.Пита за номер.Казвам номер и стелка,нищо че в обявата  бяха написани.Пита за забележки казвам,че няма защото е така.Поръчва ги.Пиша и, че изпращам с преглед и тест, за да вземе детето със себе си да ги пробва.Обажда ми се тя на следващия ден и ми казва,че ги била взела били много хубави запазени без забележки,но щели да бъдат малки.Не ги пробвала защото детето било на детска градина.Твърди,че били един номер по-малки и стелката била 1 см по-малка отколкото аз съм измерила.Казвам добре когато се прибере детето мерете и ако не станат ще ги върнете.Обажда ми се тя към 20:30 ч им казва,че детето било няколко часа с тях обаче му излезли пришки и иска да ги върне.Казвам добре.Питам кой ще плати доставката обратно?Тя ми отговаря ти.Вината била моя и ми казва гориш с една доставка.При което  вече добрия тон се изгуби заедно с моето търпение.Та кажете правилно ли постъпих?

В правото сте да не връщате нищо! Това, че не са прегледали пратката си е техен проблем! Вие сигурно не сте регистриран Търговец, нито пък някаква Корпорация, че да трябва на всеки да приемате връщания до 14-дневен срок или доколкото там беше… Който иска да връща нещо, да си го връща на големите вериги шопове от типа емаг, дисаг и т.н.

Добрината ви е била достатъчна веднъж, но са я взели и са ви я захвърлили в коша за боклук, и то със замах.
Доказателство е: „Казвам добре когато се прибере детето мерете и ако не станат ще ги върнете.“
Point d’argent, point de Suisse.